تعمیرات هوآوی

نمایندگی هوآوی

تعمیرات هوآوی

نمایندگی هوآوی

فروشگاه نیکون



  “نیکون”نام تجاری یک شرکت چند ملیتی در ژاپن است که امروزه محصولات تولیدی این شرکت نه تنها در ژاپن بلکه در سراسر دنیا هواردان بسیاری دارد.

نیکون که در ابتدا کار خود را با تولید لنز شروع کرده بود طولی نکشید که در زمینه ی طراحی و ساخت انواع تجهیزات عکاسی به یکی از بهترین ها در دنیا مبدل شد.

امروزه شرکت نیکون تمامی محصولات مربوط به تجهیزات عکاسی را تولید می کند .

شرکت نیکون حدود دو دهه پیش برای گسترش فعالیت های خود نمایندگی رسمی خود را در ایران تاسیس کرد.با تاسیس نمایندگی رسمی نیکون در ایران اولین فروشگاه نیکون که تمامی محصولات اُریجینال این شرکت را دارا بود،شروع به کار کرد.

با تاسیس فروشگاه نیکون در ایران ، بازار خرید دوربین در ایران گرم شد.به طوریکه طبق آمارهای بدست آمده پس از شروع به کار فروشگاه نیکون در ایران فروش محصولات نیکون هشتاد درصد بیشتر شده است.

این آمار بدست آمده نشان دهنده ی عملکرد مثبت فروشگاه نیکون در ارائه ی خدمات و جلب رضایت مشتریان بوده است.

خدمات ارائه شده از جانب فروشگاه نیکون در سه مرحله ارائه می شود.

مرحله ی اول قبل از خرید دوربین شروع می شود.مشاوران و کادر مجرب گروه نیکون در فروشگاه نیکون برای مشاوره ی خرید و همچنین ارائه ی اطلاعات مربوط به دوربین ها مستقرهستند که با استفاده از مشاوره ی آن ها می توانند محصولی که پاسخ گوی نیازهایشان باشد را تهیه کنند.

مرحله ی بعدی خدمات ارائه شده از جانب فروشگاه نیکون در هنگام خرید است.مشتریان برای آشنایی بیشتر و همچنین اطمینان پیدا کردن از کیفیت محصول می توانند از آن استفاده کنند.

  مرحله ی آخر ارائه ی خدمات فروشگاه نیکون مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.در هنگام خرید از فروشگاه نیکون با دریافت گارانتی معتبر از تضمین سلامت محصول خود مطمئن خواهند شد.

همچنین بعضی از افراد علاقه مند هستند تا از سال تولید و یا کشور سازنده محصول باخبر شوند؛فروشگاه نیکون با دارا بودن به روزترین تجهیزات و ارتباط مستقیم با شرکت نیکون در ژاپن اطلاعات درخواستی مشتریان خود را می تواند به آن ها نشان دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.