تعمیرات هوآوی

نمایندگی هوآوی

تعمیرات هوآوی

نمایندگی هوآوی

نمایندگی تلویزیون سامسونگ


گروه فنی نمایدگی سامسونگ سرویس ، با سال ها تجربه ، در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ ، با همکاری کارشناسان مجرب، آمادگی دارد تعمیر تخصصی تلویزیون شما را در سریعترین زمان و با مناسب ترین قیمت بر عهده بگیرد.

در امور تعمیر تلویزیون سامسونگ ، تنها از قطعات فابریک استفاده می شود ، لذا سامسونگ سرویس ، نسبت به کلیه سرویس های ارائه شده متعهد بوده و مسئولیت خرابی ناشی از استفاده از قطعات نامرغوب را به عهده میگیرد.

سامسونگ سرویس ، نماینده رسمی تعمیر شرکت سامسونگ می باشد و به صورت تخصصی تعمیر و فروش محصولات در ایران را انجام می دهد. در واقع نمایندگی سامسونگ سرویس تعمیر تلویزیون سامسونگ کره را انجام می دهد. همچنین نمایندگی سامسونگ سرویس از کادری مجرب استفاده می کند که در این مرکز به صورت کاملا حرفه ای آموزش دیده و دارای گواهینامه های معتبر بین المللی می باشند و همچنین این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیرات استفاده می نماید.

مسئولیت پذیری بالا در قبال نگهداری صحیح قطعات و تعمیرات انجام شده ، حفظ و امانتداری اطلاعات مشتریان در این مجموعه از اهداف این مجموعه می باشد .
همچنین تمام مهندسین سامسونگ سرویس موفق به گذراندن دوره تخصصی تعمیر از سازمان فنی و حرفه ای میباشند. به همین دلیل مرکز سخت افزار ایران را به عنوان یک شرکت معتبر از دیگر تعمیرگاههای متفرقه در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ متمایز می سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.