تعمیرات هوآوی

نمایندگی هوآوی

تعمیرات هوآوی

نمایندگی هوآوی

نمایندگی هوآوی


فعالیت نمایندگی هواوی در زمینه ارائه‌ی محصولات و خدمات مورد نیاز برای تعمیر و بازیابی گوشی‌های هواوی می‌باشد. برای آشنایی با نمایندگی هواوی، پیش از هرچیز بهتر است با تلفظ صحیح و تاریخچه‌ی این برند آشنا شویم. این برند در میان عامه مردم با تلفظ هو-وا-وی شناخته می‌شود، تلفظی که بارها به گوش ما نیز رسیده است. اما تلفظ رسمی این برند، اگرچه ممکن است اندکی عجیب به نظر برسد، وا-وی است. این شرکت در سال ۱۹۸۰در پی استراتژی چندگانه دولت چین برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی ایجاد شد. موسس این کمپانی رن‌ ژنگفی به جای تکیه بر سرمایه‌گذاری‌های مشترک با کمپانی‌های بیگانه و خارج از کشور، به تحقیق و تکیه بر توسعه و گسترش بومی اهتمام ورزید. تمرکز اصلی شرکت هواوی ساخت تلفن همراه و ایجاد شبکه از طریق مشارکت است. در حال حاضر حضور ۸ دفتر مرکزی بین‌المللی و ۵۰ دفتر نمایندگی هواوی در کشورهای مختلف جهان مؤید موفقیت این کمپانی است.

حتماً آگاهی دارید که تعمیرات محصولات هواوی توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد. برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی، نمایندگی هواوی در کشور ما، پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا و فناوری‌های صنعت الکترونیک را در اختیار مهندسان و متخصصان خود قرار داده تا هرچه بیشتر رضایت مشتریان خود را کسب کند. کادر فنی نمایندگی هواوی از میان زبده‌ترین متخصصان حوزه‌ی این صنعت گزینش شده‌اند. شما هم‌اکنون نیز می‌توانید با حضور یا تماس با نمایندگی هواوی به سهولت و با سرعت بالا به کارشناسان متخصص و رسمیِ نمایندگی هواوی وصل شوید و با آنها مشکلات سیستم خودتان را در میان بگذارید.

تعمیر موبایل هوآوی


در ماه مارس سال ۲۰۰۳ شرکت هواوی طبق یک سرمایه‌گذاری مشترک با یک شرکت آمریکایی به نام ۳کام ، تمرکز خود را بر تحقیق و توسعه و تولید و فروش محصولات شبکه قرار داد. کار اصلی شرکت هوآوی ساخت تلفن همراه و ایجاد شبکه از طریق مشارکت بود. این شرکت در سال ۲۰۰۶ به هواوی واگذار شد. محصولات این شرکت در حوزه تلفن همراه شامل Mate 8،G6,Honor 3C Play,Honor 6,Honor 3X Pro,Ascend Mate7,Ascend G630,p8,p7,p6, Honor 4X , Honor Holly, Ascend G7,honor4c,p8lite هستند. تلفن هوشمند هواوی جی ۶۳۰ هواوی در سال ۲۰۱۰، ۱۲۰ میلیون دستگاه را به سراسر دنیا عرضه کرده است. از ۳۰ میلیون تلفن همراه که ۳٫۳ میلیون آن اسمارت فون بودند به بازارهای ژاپن، ایالات متحده و اروپا عرضه شدند . هوآوی که سومین برند بزرگ تولید کننده موبایل در جهان به شمار می رود، اخیرا از دو اسمارت فون خود به نام های P9 و P9 Plus رونمائی نموده که امکانات و ویژگی های ارزشمند و قابل توجه ای در خود دارند .

تعمیر تبلت


تاریخچه تبلت
در سال ۱۹۱۵ اداره اختراعات ایالت متحده، برای اختراع وسیله ای که بتواند دستخط را تشخیص دهد، جایزه ای در نظر گرفت. در سال ۱۹۵۶ محققان اولین کامپیوتر با تشخیص دستخط را اختراع کردند.
انقلابی که در تبلت ایجاد شد، از کوپرتینو (شهر اپل) آغاز شد، ولی نه با آی پد. اپل با ایده تبلت، کارهای زیادی کرد که یک نمونه اولیه را هم در سال ۱۹۸۳ ارائه کرد.
در سال ۱۹۸۷ اپل ایده ای را برای یک تبلت فرضی به نام جهت یاب دانش(Knowledge Navigator) ارائه کرد که با فرمان های صوتی کار می کرد.
در سال ۱۹۹۳، اپل Newton MessagePad را ساخت که یک صفحه تاچ با یک قلم بود. ولی برای اپل خیلی خوب نبود و در سال ۱۹۹۸ تولید آن را متوقف کرد.
در سال ۱۹۹۲، مایکروسافت ویندوزی را برای محاسبات با خودکار ارائه داد که ویژگی های داشت که در تبلت های ویندوزی مورد استفاده قرار گرفت؛ مانند کیبرد روی صفحه، برنامه نوت پد که نوشتن را امکانپذیر می کرد و تشخیص دست خط اولیه. با ورود تبلت های هوشمند به دنیای تکنولوژی، انقلابی در حوزه دستگاه های هوشمند اتفاق افتاد. این انقلاب سبب شد که تبلتها در مقابل لپ تاپ ها قرار گیرند.
تبلت های امروزی
سهم اصلی در بازار تبلت در ابتدا فقط در اختیار شرکت اپل بود، سپس شرکت‌های دیگر مانند سامسونگ، آمازِن، گوگل، اِیسوس و اچ‌پی نیز به فکر ارائه تبلت افتادند.
شرکت سامسونگ چند سالی است که با ارائه سری Galaxy Tab در حال رقابت با تبلت‌های آی‌پَد می‌باشد. دیگر تولیدکنندگان نیز میدان را خالی نکرده و مدام در حال به روزرسانی تبلت‌های خود می‌باشند.
تبلت‌ها در ابعاد ۷ اینچ، ۱۰ اینچ و بزرگتر از ۱۰ اینچ تولید می شوند. تبلت‌های ۷ اینچی به دلیل سبک و کوچک بودن طرفداران بیشتری دارند.

تعمیرات هارد


موتور دوکی یا اسپیندل موتور Spindle Motor یکی از اجزاء الکترونیکی در درایو هارد دیسک شماست که پلاتر درایو را می چرخاند. میانگین سرعت گردش پلاترهای درایو ۷۲۰۰ دور در دقیقه است. زمانیکه بلبرینگ های اسپیندل موتور هارد دیسک قفل می کند ( بعنوان مثال بر اثر شوک فیزیکی و ضربه خوردن ) درایو برای شناسایی اولیه تلاش می کند اما چون یاطاقان اسپیندل موتور قفل شده ، توانایی چرخاندن پلاتر را ندارد. در برخی موارد ، کارشناسان تعمیرات هارد دیسک با استفاده از ابزار فوق تخصصی موتور هارد دیسک قفل اسپیندل موتور را در صورتیکه آسیب جدی نباشد ، برطرف نموده و اطلاعات شما را بازیابی می کنند. در سایر موارد ، هارد دیسک بصورت اسمبل نشده باقی و برای تعویض موتور و یا انتقال پلاتر به هارد دیسک با هویت مشابه و اسمبل مجدد ( اصطلاحاً جراحی هارد دیسک ) اقدام می شود.

ریکاوری اطلاعات


هارد دیسک از دو قسمت لاجیکال و فیزیکال تشکیل شده ، قسمت لاجیکال مربوط به فریم ور و سیستم کنترل داده در هارد دیسک مربوط می شود و قسمت فیزیکال متشکل از قسمت های سخت یا قسمت های سخت افزاری هارد است. بسته به نوع خرابی هارد ، بازیابی سخت افزاری یا نرم افزاری انجام می شود. وقتی صحبت از نرم افزار می شود نرم افزار و سیستم عامل هارد دیسک است نه اینکه ریکاوری با استفاده از نرم افزار ها یا بعضی از بدافزار های انجام میشود . لاجیکال و سیستم عامل هر هارد یونیک خود هارد است و در فرآیند بازیابی نرم افزاری هارد دیسک ما به اصلاح فریم ور هارد دیسک می پردازیم .